JAG VET!

Jo jag vet har inte skrivit på hundra år. Jag har pluggat, sovit borta, varit trött och haft träning. Alltså inte haft tid för att skriva.
Snart snart är min roman klar. Lite synd att jag inte hunnit skriva nånting i den heller. MEEN, jag tänkte göra det idag! :)

Har gjort massa roligt under lovet i alla fall !

Har faktiskt hittat tillbaka till en gammal vän, inte helt men på god väg. Ja, ni vet vem det är och det känns trevligt. Var tvungen att skriva nånting om det.
Jo juste! Nu är jag fan lite stödlärare också. Känns bra när min egen linje inte är den lättaste, men alltid en skön känsla att kunna hjälpa någon annan.

Ska åka till Helsingborg med gymnastiken om två veckor, sjukt synd att jag missar Antonias och Denise 18 års fest! Förlåt tjejer, hoppas ni får det bäst!                         

I am on my own


//VENDELA<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback