TODAY

TJAA!

Idag försov jag mig som vanligt. Skulle haft engelska redovisning. Finns inget annat tillfälle att göra den faktiskt, vilket känns ganska surt. Men jag är på god väg in i den andra Twilight boken, alltså New moon! Väldigt sorgligt just nu... ska inte berätta MEN LÄS DEN! Även om ni inte gillar att läsa.

Den här helgen har jag mest spenderat med Paulina men även en hel del med CR. Både jag och Paulina vill bli journalister. Vilket gav mig en idé idag om att öppna en egen internet sida med våra spalter, mode och skvaller. Men även personlighets beskrivningar, vem passar du bäst in på?
Många av mina vänner ska börja med UF företag nästa år. Carro ska starta upp en sida med smycken som hon själv designar, för att sedan sälja dessa på hennes hemsida.
Vi ska göra reklam för varandra, aldrig för tidigt att starta någonting om man vill uppfylla en dröm !

Ja... nu ska jag fortsätta läsa och sen sooooooooova, som jag verkligen inte hunnit de senaste dagarna. Jag lever ett hektiskt liv! Men älskar man det inte?




//VENDELA<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback