En ny dag

Det är lite kul att jag aldrig kollar statestiken på min blogg. Jag brukar alltså inte kolla hur många besökare som jag har osv. Men så fick jag för mig nu att jag skulle kolla bara för att. Det är lite roligt för att jag har fler besökare dom dagar som jag har skrivit ett inlägg. Då kanske andra tänker, men det är klart att du har blabla. Men det är det inte alls ? Hur fan kan folk veta när jag skriver ett inlägg ? Kan man typ prenumerera på bloggar eller?

JUSTE! Besök också passion.devote.se. Jag och Paulina skriver lite då och då. Men det är intressant att se vad ni tycker om det vi lägger upp och sådär :)!
Hon och Mirka är i Magaluf nu... så jääävla avundsjuk! Dom får ligga och sola och missa de första tre dagarna av skolan. Vi andra blev kvar här hemma tillsammans med depressionen.




- Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback