HEJHOPP!

Jaa... idag körde vi igång med två timmar fysik B!
Jag hade inte lämnat tillbaka två av förra terminens böcker, vilket jag utnyttjade lite och gjorde inte övningstalen.(vilket inte nån gjorde typ) men men.

Imorgon draaar vi till Linköping för att träffa hela gänget där nere. Det är Jag Linnéa och Erika som åker, sunny beach gänget haha. Så jag och Linnea kommer bara gå i skolan till klockan 3 sen hoppar vi på Erikas tåg och går runt på centralen tills vi hittar dit vi ska. Jag ska köpa nånting att äta och dricka till bussen. Det är ju trots allt 3.20 som vi kommer att sitta på den där bussen. Hoppas att det är något stopp som man får kliva av och röra på sig och inte bara stopp på olika hållplatser. För där kan man ju inte kliva av direkt!

Jag håller på och skriver på min roman nu för fullt. Tror den blir klar nu till hösten. JAG VET, jag har sagt det hundra gånger. Men den ska faktiskt renskrivas också! Läs handlingen i ett tidigare inlägg som jag skrev för månader sedan. Den är faktiskt rätt intressant. Vet inte riktigt var jag fick idén ifrån, men man har ju sett så många filmer och skit så självklart väcks fantasin av det. Dessutom är många av mina romaner baserade på mina drömmar.
- Gå in på Februari för att läsa om denna roman.

Så jävla nice att skriva, det är någonting som jag verkligen Brinner för!
Självklart ska det bli mitt yrke :)!

- Vendela
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback