En födelsedag, utkastningar, svimmanfall, taxi och bråk

Igår var den sjukaste kvällen någosin. Jag började hemma hos min morbror där jag fick pengar och träffade släkten från australien. Mysigt och så gulligt när de små pratar engelska.
Sen drog jag till Sandra som fyllde 18 år. Det var jättemysigt, gick runt om småpratade med alla trevliga människor. Sen åkte jag och Linnea hem till hennes kompis Fredrik. Sen därifrån drog vi till Cattelin. När vi kom fram hade jag glömt min plånbok och däribland mitt leg. Så jag tog taxi hem och sen tillbaka. När jag kom in får jag reda på att folk håller på att bli utslängda. Tydligen hade det spårat lite. Jag tog EN cider, och alla andra drack och var glada. Sen började massa folk att bråka blabla. Sen började jag känna mif helt varm i hela kroppen och yr, så jag sa det till Linnea och i nästa sekund låg jag på marken med massa folk runt mig... Förstod ingenting till en början till jag äntligen förstog att jag hade svimmat. Första gången i mitt liv.
Kan ni fatta att en person i personalen tänkte slänga ut mig ?? Slänger man ut folk när dom svimmar, eller kollar man anledningen och behandlar sina gäster bra? Cattelin är ingenting att besöka, men det tycker väl alla. Sen i alla fall kom en annan kille i personalen och tog mig ut bakvägen så jag satt på gatan med ett glas vatten. Sen gick han. Det enda han sa var, kom in när du mår bra igen om du vill eller så kan du få en filt. HAHA... sjuuuuukt. Sen hittade jag födelsedagstjejen som vandrade omkring utanför. Vi hittade en väska som var helt övergiven på en bil, den tänkte vi ta in till Cattelin som en snäll gärning. Sen kommer det en kille som säger att den tillhör nån tjej bakom hörnet. Sandra börjar fråga om det verkligen stämmer, han kanske ville ta den. Sen kommer en tjej som han sa var hennes kusin, hon börjar skrika på mig och Sandra och säger att hon ska typ mörda oss.. hahaha.... stackars lilla fula tjej.

Aja sen blir folk utkastade alla blir sura på personalen. Ingen som gick utanför fick komma in igen typ, folk börjar slåss och allt möjligt. Och jag som precis vaknat till medvetande fattar ingenting. Efter en stund kommer en kille och frågar om jag vill till Karolinska för hans mamma jobbade nattskift. Jättesnällt, men jag mådde ganska bra. Han jobbade inte ens där liksom. 

JAJA , Kvällen var lååång och helt sjuk. Vet inte vad som hände sen för jag hoppade in i en taxi hem.

//Vendela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback