Sommarlov

Tja,
Nu är det mindre än en månad till jag, Linnéa och Erika åker till Bulgarien. Kommer bli sååå skönt. Riktigt härligt!!
Jag har lagt upp en novell som jag skrev i ettan på Jesen. På min och Paulis hemsida www.passion.devote.se. Den är lite weird, men det var dom känslorna som jag på nått sätt kände under den tiden. Alltså förvirrad, ensam... allt det där. Är glad att den tiden är över nu :)

Kom precis hem från Christopher, vi hade roligt som alltid, är så glad att vi hittat varandra som vänner igen. Han är vaken hela nätterna och snackar med sina kompisar. I natt spelade dom betapet eller vare nu heter, skit tråkigt, men det tyckte inte dom. Så jag somnade med att det kändes som att fyra killar var i samma rum som mig och skrattade högt.
Så kan det gå.. antar jag.

Nu kommer Paulina snart, vi ska kolla i gallerian och sen gå på bio tror jag !


BYEBYE !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback