18 år!!!!!!!!!!!!!

HEJ!

Jag vet har vart dålig på att skriva på länge. förlåt för det. Men jag har faktiskt stressat så mycket att jag gått och blivit sjuk. Nu är jag frisk igen i för sig.

IGÅR FYLLDE JAG 18 ÅR! Äntligen!!! Har inga bilder att lägga ut än. Men jag fick massor av fina presenter. Bland annat en klänning som jag hade på mig igår. Den är gul med en fin rosett! Gult är fint! Ni ska få se sen när jag har tid för att lägga upp alla bilder. Det var en skittrevlig dag. Jag var först på jensen summer games. Min klass kom trea av alla tvåor. Underbart! Där blev jag gulligt uppvaktad med sång av klassen :). Sen kom jag hem och då kom alla mina släktingar över. Fick presentkort på massa olika butiker av allihop. Helt perfekt!
Sen blev det utgång, många som tyvärr inte kunde följa med. Mycket i skolan och liknande. Men jag Carro och Mirka drog till nivå. Där var det jättemysigt. En läskig chilenare pussade mig på kinden bläää ush. Men Nivå är väl lite som det är också!

Imorgon är det min stooora fest med vännerna! Kommer bli så jäävla roligt längtar verkligen!
Nu sitter jag här och pluggar det sista av 2 året på gymnasiet. Snart sommarlov :)!
Grattis Laura som fyller år idag måste jag tillägga! Puss på dig!

Skriver säkert imrogon! //
Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback