SKOLAVSLUTNING

NU ÄR ÄNTLIGEN ÅR 2 ÖVER!
Det har varit ett riktigt jobbigt år, men i alla fall skönt att det äntligen är över. Har ingen lust att titta tillbaka på det. Det hör till mitt förflutna nu. Kan inte riktigt förstå hur jag överlevde det helvetet. Aja.. tänker jag tillbaka för mycket kommer tårarna så inget tänkande på det :)

SKOLAVSLUTNINGEN ÄR ÖVER!!!!!! Och grattis min underbara coach Emil 28 år! :)

Skriver mer sen ska ta bilder ikväll, vi ska på invigningen av "Cattelin" föredetta "Husets" i gamla stan. Kanske blir efterfest sen också! hihi titta förbi vet jag! Gratis inträde innan halv elva. Sen är det typ hundra kr.

Men jag skriver imorgon om jag hinner med det och hoppas på att ha lite fina bilder att lägga upp då också !

PUSS FRÅN MIG SOM HAR ETT ÅR KVAR I GYMNASIET!
- Vendela
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback