18 åringen skriver!

En kort och skön vecka. På sitt lilla vis. Dock failade jag faktiskt i matte C trots att han sagt att jag skulle klara kursen. Han fick sparken, så jag antar att han tog ut sin ilska över mig... skämt å sido. Jag blev riktigt irriterad i alla fall.
JAG KLARADE MATTE D! Otroligt skönt.
NU har jag äntligen fixat bilder å så. Som sagt är jag aldrig hemma, mitt hem består av massa olika ställen hos vänner. Men nu är jag i alla fall hemma och ska visa lite bilder från festen!

Den här bilden är bara en prov bild, där jag har ett gult linne. Visst ser man brun ut ?!


JAG OCH LINNÉA



Mirka, Paulina, Jag och Caroline



Sofia, Jag och Johanna



Sandra och Linnéa



Christopher och Daniel




Sååå det var lite bilder från min 18-års fest :)

- Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback