Bullshit

Imorgon är det tävling. Jag ska vara dommare önska mig lycka till!
Kommer nog att gå bra, hoppas alla står på varven nu!!!!!!

Hmm.. seg dag faktiskt trodde den här fredagen skulle vara så jävla härlig, men nu sitter här hos en kompis och skriver. WOHO.. Var nyss ute med två killkompisar en kortis, och glömde jävla nykeln till porten OCH min mobil. Lyckat vendela, lyckat! Men nån skulle ut så jag hade tur och kunde smita in !

Har hittat en klänning, eller faktiskt två som jag ska köpa. Tror en blir till min födelsedag. Den ena är rosa och den andra är gul! GULT ÄR FINT :D hihi
Kan lägga upp bilder på hur de ser ut senare då jag köpt dem.
Men ja nu ska jag snart bli hämtad av papi och hem till alla gymnaster som fixar håret at my place!

BYEBYEBYE!!!!!

Vendela
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback