Fullt upp!

Förra veckan hade jag sammanlagt 8 prov!!
Får man ha det?

Idag hade jag dessutom ett till prov och en inlämning nu i veckan och sedan nationella i MA D på torsdag. Hur fan tror dom att man orkar ? Dessutom hjälper jag Christopher att komma igång med skolarbetet. Får faktiskt mig att plugga mer konstigt nog. Men det är ju bara bra. Jag har faktiskt tagit massa bilder dessa dagar, men har såklart inte fått tid att lägga upp dem.

Hmm min dag idag? Jag har vart i skolan, fikat med Carro, åkt till odenplan och träffat paulina...och nu pluggar jag.

Men jag gillar hektiska scheman känns inte som att nånting blir gjort annars, är jag konstig om jag tänker så?HAHA

aja hejdå nu är det matte D som gäller!

//Vendela Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback