Helgen!

Den här låååånga och underbara helgen, har jag faktiskt tagit min tid till att plugga och bara ta det lugnt med tjejerna.
Igår var världens skönaste dag, såå varmt! Jag och Linnéa låg ute i bikini och solade på hennes uteplats och åt frukost och lyssnade på musik.
Det var dit jag ville komma, hon visade mig en låt som Edward i Twilight sjunger. Jag dör för rösten.. Min underbara man. Ni andra som inte fick upp ögonen för honom förrens nu efter Twilight, kan ju bara vara lyckliga över att jaag hittade honom FÖRST! hihi.

Här är två i alla fall, LYSSNA OCH NJUT:



Ni som läst new moon, tvåan i serien berörs av denna scen som visas.



Här är en till när han sjunger, amazing and speciall voice och väldigt unikt och vackert utseende.

Åh underbar....
TACK FÖR MIG!
Kommentarer
Postat av: LILLLYJAAAAAAAAAAAn

Vendoolla.. HAN E TÖNT ! mohahhaa

2009-05-25 @ 22:47:27
URL: http://lillyjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEJ HAN ÄR MIN VAMPYR!

2009-05-28 @ 16:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback