Har inte varit på topp

Har ingen lust att gå ut med någonting som hänt. Men jag har varit en zombie på senaste tiden... känns halvkul.
Igår var vi några på the bridge, efter mycket tjat fick jag med mig Christopher ut. Vilket jag inte borde ha gjort antar jag. Jag är besviken på båda. Men bara en av dom har visat riktig ångest, fast jag vet att den personen blev in puttad mot väggen och trots att jag såg hur du försökte ta dig ur greppet, krävs det fortfarande två.

Alla som känner mig, vet vad jag tagit mig igenom. Vilka människor jag levde med, och att mina allra närmsta vänner gjorde detta... får mig att undra om det finns nån därute som man kan lita på?

Jag förstår inte vad jag gjort för fel

- Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback