Yes min underbara helg

Nu är det helg igen. Har missat och tagit igen saker den här veckan.
Jag tänker så mycket på framtiden för tillfället, vad som väntar. Jag har ju blivit en stor flicka nu, jag är inte riktigt redo för det. Att ta för sig är en del av att lyckas. Jag vet jag vet... men jag vet däremot inte hur jag ska komma dit än.

Jag och Paulina såg This is it med MJ! Asbra... han är verkligen kung, budskapet han sände ut var verkligen bra. Om han hade sett filmen hade han säkert uppskattat den, för han har verkligen gjort förändring och det var precis det som han ville.

Igår var vi på Village, det var magaluf reunion. Inte för att jag var i magaluf, men Paulina och Mirka var det. Vi stötte på Corinne som var där med några av hennes kompisar. Det var kul faktiskt. Funderar på att dra ut imorgon igen.

Jag längtar redan till sommaren! Fan då ... inte bra asså.

Sommaren 05:



Sommaren 06:


Sommaren 07:



Sommaren 08 och 09 får jag återkomma med, måste sova nu.

-Vendela <3
With LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback