Empty,kall,okänslig...kalla det vad du vill

Jag vet inte hur ni uppfattar mig, men jag vet att ni inte kommer åt mig, nej, inte ens genom att ge mig alkohol.
Ni kommer inte att få veta nånting heller. och dina ord är tomma ord, för mig. sorry, men jag köper det inte.

Att du säger, "Hon har det värre" när jag äntligen säger nånting gör inte heller nånting bättre. Att du inte fattar, du villl ju inte lyssna när jag försöker berätta nånting...shit det är inte bara du.

Fuck it!


Idag var vi på Collage, Kenza ordnade dagens kväll fick jag höra. Riktigt trevligt var det. Kom in gratis på en minut fast jag inte var uppskriven på listan, woho ;P. Skoja, inte för att det är speciellt direkt haha.
Där träffade jag underbara Antonia och Denise!!!!!!! haha, men jag hann inte vara med dom nånting. Sprang efter alla andra kompisar hela tiden haha, tappade bort alla hela tiden.
sen dansade jag lite med Malin också.

Aja bra natt till en början :)

-Vendela
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback