HEJ LÄNGE SEN

HAH, jag glömde att jag också måste skriva! Tänkte att det räcker med att mina kompisar gör det.

Kryssningen var kul, ska kolla efter bilder för jag vet att jag har i alla fall några.

I onsdags var vi på collage som numera har onsdags öppet. Det var skitkul, förutom att kön hade bildats till en klump då jag och Paulina kom, så fem över halv tolv kom vi in och fick betala jävla inträde!! Men Jag och Paulina blev bjudna på shots och champagne, så det gjorde inget. Hihi!

Efter vi var där mötte jag christopher och åkte hem med honom. Vi satt och disskuterade massa saker på bussen och kom såklart inte överens hela tiden. Folk som också satt på bussen kollade på oss och några viskade till varandra: vad söta syskon.

aja, det var det lite snabbt ! Vet inte vad jag ska göra idag, men juuuste, igår var jag på bio med Linnéa, det är nämnvärt såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback