Helgen

Oj shit, stryk det där med att folk försöker få i mig alkohol för att jag ska berätta saker. Ganska överdrivet, var lite onykter när jag skrev det.

Jag kom på att jag kanske ska börja bli lite mer seriös med min blogg nu när den finns med på Carros hemsida. Jag menar i veckan fick jag redan på att min kemi lärare hade kollat på den, hehe. Han hade i för sig inte förstått så mycket av hur man gjorde med bloggarna berättade han :).


Igår, tog jag och Paulina en låång resan hem till Björn , Johannas pojkvän, för att fira att han fyllt 20 år! Grattis i efterskott. Han kan numera gå till systemet. Det var helt okej med folk och det blev en trevlig kväll. Många som badade och dansade runt. Han bodde så stort så man visste inte alltid var man skulle gå nånstans. Så vi sprang runt mest hela tiden. Haha.

- Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback