Du vet inte

Jag har aldrig varit riktigt ärlig i denna blogg om vi inte tänker på typ det första inläggen som jag gjorde då jag hade pojkvän och var bortskämt lycklig. (På utsidan) snälla pojkvännen gör inte allt...

I alla fall jag vet att jag kände mig starkare förut att jag inte hade genomgått lika mycket ont. Jag skulle kunna rabbla en lista på allt som tynger mig, men varför skulle jag göra det här? Varför skulle jag göra det för någon över huvud taget? Den andra personen vinner ingenting på det och jag förlorar bara min stolthet. Jag vill INTE berätta allting! Det är ingen som vet allting, verkligen ingen. Jag undangömmer så mycket och kommer veta exakt hur jag ska bortförklara allting.
Jag vill sova genom livet på så sätt behöver jag inte vara med och se på eländet eller hur fan det nu stavas.
MEN ÅHH, det enda jag ville komma fram till var att jag inte har nån att vända mig till när jag känner mig nere. Det finns ingen där och försök inte förneka det. MEN det är för att jag själv har valt det. Jag är känslokall och vet inte hur man gör. Jag vill inte berätta, sccchhh! It´s a secret...

Titta på the break down...


Orkar inte fortsätta haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback