Jag är ganska konstig.

.................Ehm ja.

Idag har jag varit i skolan och skrivit kemi prov, det sög och jag höll på att dö. Vilken tur att jag lärde mig allting precis innan vi gick in i klasrummet. Vet att jag hade tre rätt i alla fall. Vi gick igenom psykopater på psykologin och kom fram till att jag en gång umgåtts, bott och iprincip andats samma andetag som en psykopat. Kanske därför jag är så konstig.
Jag är ledsen att jag stöter bort alla från mig, jag vill inte att nån tar illa upp, men just nu är det tungt och jag behöver mina vänner som verkligen känner mig.
Det var därför det var så skönt att få träffa er idag, Denise och Corinne :)!

Jag saknar allt det där gamla även om det man hade då inte var mycket i sig. Men man hade drömmar och man visste inte vad som väntade i framtiden. Allt var så spännande och det är så härligt att följa sina vänner och se vad som hänt dom. Jag menar jag och Corinne gick i samma klass från sexårs till nian. Så kul att se vad som hänt och händer. Jag saknar er, vi måste träffas oftare. Det är underbart skönt att bara sitta och snacka med er. Det betyder mycket för mig.

Nu sitter jag hemma hos Linnéa :), hon är och badar och jag sitter här. Tror hon är klar snart haha!

Mysigt mysigt, imorn är det fysik redovisning! WOHO!

(Bilden fick inte vara med på facebook av Erika, gissa varför...)



-Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback