Tjabba tjena!

HEJHEJHEJ! Idag har jag varit på psykologi lektionen, skitduktigt av mig. Sen åkte jag och Carro till Sandys där vi fastnade och pluggade matte. Jag blir aldrig av med matten...
Sen kom Linnéa och vi gick och kollade i affärer.

Jag ska köpa:
En halsduk, jättestor och lång plus en till som går runt halsen. Mysigt!
Stövlar som går upp över knäna. (med och utan klack tror jag) Annars lutar det mest åt utan klack hållet, jag gillar ju inte att bli längst i världen. Jag är ju redan 1,74 cm lång.
Stickad kofta

Igår satt jag i fleera timmar och redigerade en film och när jag väl skulle publicera den på youtube så fungerade det inte :(. Men nu håller min kära lillasyster Lillyjan på att lägga upp den, hon är grym på att redigera filmer och få dem att bli skitbra! Love you sister, tack för hjälpen! Så nu får vi hoppas att det fungerar då kommer jag att lägga upp den här på bloggen inom kort ;)!

SEE YOU SOON hoppas jag
Kommentarer
Postat av: maddde

Vääääändeeeelllaaaa :D

2009-09-15 @ 00:49:40
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅHH MADDEEEE :D

2009-09-17 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback