What a feeling

Asså helt seriöst? Jag undrar om jag någonsin kommer att tro på det här med happily ever after ?
Whats the fucking deal?
Jag tror att det finns nån för oss alla, men när den personen inte känner att just jag är rätt för den? Alltså förstår ni ? Att det inte är ömsesidigt? Hur fan gör man då? Det måste ju vara nån som känner likadant men det går ju inte alltid liksom.
Whatever.
Igår var jag i skolan gick heldag, woho. Inte... Sen skulle Carrie till västerås , så jag följde med henne och fikade en jättesnabbis innan hon träffade hennes syster. Efter det drog jag till solna centrum för att möta upp carro. Jag hade inget att göra en liten stund så jag köpte en fest topp/klänning. Assöt, skurning i ryggen och en halskrage? Säger man så? Aja kan visa sen eller nått.
Sen var vi hemma hos carro och färgade håret. Hon fick för sig att göra massa cp saker, så japp det gjorde hon. Klippte håret på sig själv. Men a det blev snyggt.

Jag är något mer brunett nu och inte lika orange. Carro är rödhårig. :)
NICE!

Idag ska jag på bio med Linnéa A, ska bli skitmysigt. Sen får vi väl se.

 

-Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback