When your gone

Idag var ingen rolig dag, jag glömde mobilen hemma och var allmänt seg i skolan. Ingenting har gått min väg och allt känns bara jättedåligt. Fy fan vad tråkig jag är som skriver sånna här saker, men jag har inte tvingat nån att läsa det heller.
Jag hittade en gammal låt igår, det var vår låt och jag kommer alltid att älska den. Jag saknar dig och jag saknar vår tid tillsammans. Men jag har lärt mig att gå en annan väg nu och du är inte den du var då. Han finns inte längre och det är som att han aldrig fanns. Kolla musikvideon (lägg märke till hur lik Avril är min syster) och gråt med mig...

Kommer du ihåg?





Letade länge efter ett klipp som gick att bädda in, inte många som ville dela med sig av detta vackra verkar det som.
Kommentarer
Postat av: Linneaaaaaaaaaa

haha vendela, avril är inte lik mig! ;)

2009-09-23 @ 21:15:33
URL: http://lillyjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback