BORING

Igår var jag och Carro och hälsade på några kompisar till henne. De hade åkt ner till Stockholm hela vägen från Norrland. Det var trevligt.
Kvällen slutade hemma hos tobbe , (her boyfriend) och idag spenaderade jag hela förmiddagen med carro legandes i sängen. Vi lagade mat och tittade på x-effect. HAHA, så himla lame, kan inte fatta att om det nu när på riktigt, hur kan människor gå med på att bli hur bortgjorda som helst i TV? Om känslorna är äkta, kanske det inte är roligt att få sitt hjärta i tusen bitar i tv? ajajaja...

anywaays, det gick inte att ladda upp filer på min dator idag igen! Vilket gjorde att jag inte kunde skicka in mina två välgjorda och färdiga arbeten. Mycket irriterande! Men det blir till att försöka ordna upp det imorgon.

Nu sitter jag faktiskt och kollar på The Matrix reloaded , som är den andra filmen i Matrix trilogin. Det är någonting med filmerna som gör att jag gillar dom! En ganska häftig teori om världen, någonting som faktiskt skulle kunna vara sant.. okej det kanske går lite utanför naturens lagar och dagens teknologi men men, cool film iaf :)! Anledningen till att jag ens började kolla på den, var för att jag var tvungen att kolla på en science fiction film och valde den första filmen. Jag minns inte riktigt hur tvåan var och bestämde mig därför för att kolla på den hihi!

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback