Läger med laget

Idag kom jag hem från ännu ett läger med det fina laget. Det blev mycket nya övningar och skratt!
Kan lägga upp filmen som säkert kommer senare.

För ett tag sen sa en person en sak till mig som fick mig att tänka. Jag började minnas tiden förut och vad som idag kunde ha varit mycket annorlunda. Eller nej, det kunde inte ha gått på något annat sätt. Men det fick mig i alla fall att tänka. Hela tiden efter det samtalet har jag typ fått som flashbacks. Ibland har jag verkligen inga känslor, eller så kommer de efter ett tag. Som en våg av allting i ett.
Men nu ska jag inte tänka mer på, för vad tjänar det till? Jag mår bra med allting , precis som det är just nu. Men jag kommer aldrig att sluta vara nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback