Patetiskt

Så fult att du tror att du kan bestämma över mig. Att du kan styra människor runt omkring.
A jag skriver bara för att skriva av mig, det är inget hot mot någon utan endast mina tankar skrivna ner här.
Jag vet att den personen som jag skriver om inte tror att det är den personen, eller ens kan förstå att det är den personen. Varför? jo för att hon/han inte läser min blogg...tror jag.

Jag är i alla fall stolt över mig själv, stolt över att jag inte brydde mig för du betyder inte såååå mycket , som du tror. Snälla vad tror du om dig själv ? Vad tror du om mig?
Hörde i alla fall att du såg knäpp ut sist, hahhaha roligaste smset jag fick 00.30!
Men ja , som sagt skriver direkt från mina tankar. Så jag förväntar mig inte att nån ska förstå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback