Romantik och behandlad som en prinsessa

Det var så himla gulligt! Det fanns en kille i Turkiet som var skitsöt mot mig som jag berättade i ett tidigare inlägg.
Jag vet att jag kanske inte ska hålla på och berätta sånt här offentligt, men jag bryr mig inte för det var så gulligt.
A jag fick ju i alla fall rosor som jag skrev och kan lägga upp bild på i nått annat inlägg. Sen fick jag allting betalt av denna kille, vilket jag absolut inte är van vid. Jag frågade vid ett tillfälle om jag fick betala, då började han att skratta. Efter det gav jag upp.
Min bästa vän var på smekmånad i ett underbart fint hotell i Bodrum. Det var verkligen sagolikt modernt och perfekt för par. Där fick jag ett stoort rum till bara mig, med jacuzzi (kan inte stava) i vardagsrummet, en stoor dubbelsäng, stora garderober med heltäckande speglar, en liten plasma tv och ett fint och modernt badrum!  

Har aldrig någonsin blivit behandlad så förut, vilket gjorde att jag blev helt chockad och absolut inte visste hur jag skulle tacka eller framför allt, ta emot.
Det är inge bra att falla för mig kan jag säga, jag skulle inte rekommendera det. Jag är väldigt bra på att krossa folks hjärtan. Det är såklart inte vad jag vill, men alla har vi en försvarsmekanism och det är min, att inte släppa in nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback