This is the story...

Of everything.
Jag hade hört talas om dessa tjejer som inte brydde sig om vad någon tyckte och gick hem till folk på besök för att sedan gå en timme senare. Jag tänkte, kan någon bli lycklig genom att göra så?
Jag antar att dessa personer, är personer som är rädda för att släppa in folk, rädda för att älska. Jag vet vad jag känner och jag vet vad jag vill. Vill inte ha ett förhållande eller någonting fast, men inte vill jag få ett besök eller besöka någon på det sättet som många tjejer gör. För många gånger har jag berättat för folk att avsluta det idiotiska som de håller på med.
Detta beteende borde alla sluta med, det leder ingenstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback