Feelings

Jag känner en känsla av längtan just nu. Jag antar att det är för att jag har saker att hoppas på och se fram emot.
Nu undrar jag även lite över vilka som besöker min blogg, gud vad spännande det är att se siffrorna som kommer upp. Jag kollar nästan aldrig statestik och trodde heller inte att någon direkt läste det jag skriver. Men tydligen så gör folk det, vad roligt.
Jag vet att jag bara skriver massa skit som ingen förstår sig på, men jag tycker att det är kul och anledningen till att jag skriver är för att sedan kunna titta tillbaka på mina tidigare inlägg och se exakt hur jag kände då och vad som hände i mitt liv vid just det tillfället. Jag menar då jag startade denna blogg, hade jag pojkvän. Jag var naiv och blind och lycklig. Idag är jag en helt annan person och att se den förändringen genom denna blogg, är otroligt lärorik för mig själv. Jag utvecklas som person varje dag och det gör ni också.
Kanske kommer man aldrig att hitta rätt i livet, men man har i alla fall lärt känna sig själv och lärt sig vad man vill ha ut av livet.

gaaaad jag älskar att skriva !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback