MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH

Haha, jag har precis haft ett utbrott. För det är en hemsida som jag skulle kolla upp lite närmare och se om det var någonting som passade mig, säger inte vilken för det blir nog bara kaos om jag gör det. Men i alla fall, nu går det inte att ta bort min profil!!!! Jag har mailat kundservice, deras info och adminst... Men inte fått något svar?!
Jag blir jätteirriterad, får jag inte svar senare ikväll eller imorgon bitti så blir nog ilskan större och när jag är arg vet man aldrig vad som händer.
Buhu... men jaa vi får se vad som händer.
En annan sak är att jag inte har fått min klänning som jag beställde från rarefashion. Jag älskar deras klänningar och köper ofta kläder från dem genom nelly. Det har gått två veckor sedan jag beställde den.
Är det någon som jävlas med mig?

(Såhär glad är jag nu)
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback