Today - tisdag

Konstiga tisdag. Jag hade en känsla hela dagen, att denna skulle bli något av det ovanliga.
Egentligen så blev dagen inte så konstig, men det hände lite udda saker och jag kände mig lite virrig hahaha!

I alla fall, jag och Linnea mötte upp Sandra och gick sedan runt i massa affärer bland hundra miljoner jobbiga människor (en man gick till och med in i Sandra). Stupied..
Efter den halft misslyckade shopping turen, begav jag mig av för att möta upp Paulina. Vi bestämde oss för att mötas vid hötorget för att hon kom direkt från jobbet. Såklart krockar vi och hittar inte varandra och springer omkring i cirklar, ja allt detta för att denna tisdag är konstig.
Sedan beger vi oss till underbara Fridays ! Vid stureplan denna gång. För att till lägga vi går inte till fridays för maten hela tiden utan för att atmosfären är mysig. (kan man säga så utan att låta som en nörd?) aja, vi äter och tar ett glas vin.
hmm nu när jag berättar allt igen så verkar inte denna tisdag så konstig? Jag undrar vad som fick den att bli det... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback