Ehm...

Okej, jag har fortfarande inga bilder. Eller jo det har jag , men jag orkar inte lägga ut dom just nu.
Fredag, tänkte jag inte gå ut och någonting säger mig att hmm... jag kanske borde ha lyssnat på den instinkten. Jag var först och förade i medis med Laura, vera och Josef och några fler som var vänner till Laura tror jag.
Sen drar vi till Nype, där vi stöter på skitmånga som vi känner. Vi har roligt och tiden går. Under denna tid uppfattar jag någonting som inte stämmer, som jag hade velat veta om nån annan såg det. Så jag har lite girltalk, information som jag antagligen skulle väntat med till dagen efter. Därför att precis som viskleken, gick denna information runt och slutade såklart HELT FEL! Så ja jag fick all skit på mig, men nu är det löst SKÖNT.
Sen finns det ju människor som är allmänt skitdryga fast dom ser ut som små råttor och ingen ser dem med respekt, men men. Ja en sån människa fattade inte ett litet skämt, nej vänta, jag skulle ju bara hjälpa till IGEN. Men då är det tydligen också fel. Haha, jag skulle fan bara stått i skuggan på någon och vara den där råttan själv eller nånting. ELLER, SÅ SKULLE JAG BARA HA STANNAT HEMMA. - det vrider sig i magen.

Lördag,
och tävling. Gymnastik tävling såklart. Det var bestämt att jag skulle sitta dommare, men när jag väl kom dit visade det sig att jag inte behövde. Skönt, tänkte jag, det är alltid svårt att döma sitt eget lag.- Det visade sig att andra också hade det svårt med detta. När man ber om underlag, finns det heller inte mycket att säga. hmm.... Men bra jobbat tjejer, är jättestolt över er som vanligt. Att ändra ALLA varv dagen innan tävlingen, kunde inte tävlingen sett bättre ut. 

tack och om ni undrar nånting eller går runt och bär på nånting som ni vill säga ( hoppas ni vet vilka jag syftar på ), så snälla säg det, det är bara jobbigt annars.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback