HEEAAYYJJ

Haha, fin replik.
Åh jag går och bär på världens roligaste sak...hihi. Men jag vet inte om jag ska berätta det eller inte, jag har inte sagt nånting till nån av mina kompisar än. Men jag funderar på att göra det, jag bubblar upp av glädje !

Nu är allting in skickat till London, vet inte när jag kommer att få svar på hur mina verk var. Jag hoppas att de gillar mina skrifter! hoppas hoppas!

Jag väntade på bussen från centralen till skolan i EN TIMME idag! Den kom aldrig, efter det gav jag upp och fick åka en låååång omväg till skolan. Men det var värt det, det är svårt att ta igen en fysik labb. 
Efter skolan åkte jag Carrie, Laura och Viktoria hem till Viktoria haha för att fixa med vårt projekt arbete. Det var kul och tog ett tag, så jag har precis kommit hem. Jag hann precis komma hem när Sverige körde in guldet i skid staffetten! WOHO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback