Kvällen innan skolstart

Helt sjukt att skolan redan ska behöva börja igen. Jag orkar inte.. kunde inte lovet ha varit liiite längre?
Aja imorgon börjar jag klockan 09.00. WOHO, vilken tur jag hade att jag inte började tidigt (ironi).

I tisdags blev det utgång med Paulina och Cathis. Vi gick till nått ställe och drack vin, (minns inte namnet på det). Men jag vet att det var vid st eriksplan. Resten kan vi helt enkelt bara glömma för det finns ingen mening med att nämna det, mer än att jag fick lite nostalgi känslor och skatt att minnas.
Jag och Paulina drog hem till henne efter allting och skrattade långt in på natten, åt massa skit saker såklart! hihi

Nu har jag satt på mig hudkräm och lite andra produkter från märket KORRES natural products. Finns att köpa på NK, jag fick mina produkter av min morbror på julafton och jag blev mycket glatt överaskad av dem, de känns verkligen bra för huden och inte sådär feta.
Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu, tänkte bara skriva ett litet inlägg eftersom att jag inte varit så bra på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback