LÖRDAG

Igår var en spännande kväll. Jag hade planerat att sitta hemma och plugga, men efter att ha gjort det hela torsdagen var jag lite trött. Därför bestämde jag mig för att följa med tjejerna ut!
Det var jag, Carro, Linnéa, Erika och Jojjo. Först drog vi till Vapiano i gamla stan, men när vi kom fram var det en timmes väntetid!!! Vi gick in och satte oss i baren, men snart orkade vi inte vänta längre och bestämde oss för att gå in på en annan restaurang. Vi gick vidare i den kalla vinter kylan och på nästa ställe var den en halv timmes väntetid. Det orkade vi inte heller och drog vidare, överallt var det såklart för dyrt.
Vi bestämmer oss att gå in på stället med en halvtimmes väntetid, vi hade inte bråttom egentligen, och börjar gå tillbaka. Då ser vi en helt tom China restaurang lite gömd bland alla stora och fina restauranger. Så vi går in där och det var även där som vi åt middag, helt ensamma på hela restaurangen.
Det känns som en gullig liten historia på något sätt, det är inte utsidan och den fina restaurangen som räknas, utan vilka man är med.

Aja, sen drog vi till två barer i medis, varav en låg mitt på torget med fin uteservering i vinter natten som vi stannade vid till ett. Sen blev det chaplins för vi hade vip kort, så varför inte fortsätta två timmar? haha. 
Kvällen var i alla fall väldigt lyckad, jag och tjejerna hade det skit kul!

Nu ikväll har jag bara pluggat och ska fortsätta med det nu. Det känns som att jag har kommit ganska långt i mitt pluggande vilket är bra!  
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback