VAD ÄR DET NU DÅ!

HAHA, asså dagen börjar med att jag skriver mitt matte C prov, no comments om det provet men men.
Läraren har gett mig fel prov igen, trots att jag personligen gick fram till henne och sa att det blivit fel, aja. Sånt är livet, eller?
aja fick tre olika prov att skriva ner olika svar från helt förvirrande.

Jag har märkt hur folk vandrar tillbaka in i mitt liv, eller försöker i alla fall, varför det? hmm... något att fundera på.

Frågor:

Har du någonsin gjort något som du ångrar?
ja absolut, det tror jag att alla har.

Ångrar du att du gått in i något av dina tidigare förhållanden?
Alltså pojkvän-flickvän då eller? nej, eller halft. Något av de oseriösa.

Har du gjort någon riktig skandal?
Haha, har jag väl. Men det tänker jag inte berätta om. riktig skandal...jag kommer ihåg när jag var liten så var det typ världens undergång om man råkade säga hej till fel person, det var verkligen skitpinsamt ! hahaha, nu bryr man väl sig inte lika mycket om sånna där små saker.

Gillar du att gå ut på hemma fester eller att gå ut på krogen?
Jag gillar båda, jag går gärna till en bra club med massa drag med mina vänner. Men jag går också gärna på en hemma fest med roliga människor, bara folket där är folk som jag har roligt med. (kanske tråkigt svar, men det är sant ju!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback