Finally internet again

HAHA, nu sitter jag vid poolen där det finns internet och ska skriva några rader.
Igår var det stora bröllopet och det var så vackert att jag inte kunde hjälpa att gråta. I år måste det ha varit rekord många bröllop. Igår var det hela tre stycken bröllop här nere i byn! Tre stycken för denna lilla by utanför stora staden, är väldigt mycket ska jag säga. Sen har jag sett brudar ute som har festat loss (haha) efter sitt bröllop och sen i Sverige har jag sett möhippor. Sedan har vi ju kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel som gifte sig. 

Jag har inga bilder från bröllopet. Men vi filmade vilket även en proffs filmare gjorde med en stor kamera och stor lampa som lyste i ens annsikte. Det fanns även en fotograf på plats som tog många foton. De blev säkert jättefina. vet inte om jag kommer att kunna lägga upp dom, men jag ska lägga upp lite bilder så fort jag kan i alla fall :) 

Min bästa vän var jättevacker igår i alla fall! <3



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback