Från Turkiet

HELLO!

Tänkte att jag kan skriva lite nu ikväll igen, eftersom att det mest blir till att sola och bada, sen upp fixa sig, ner på stan och äta sen hem och ta någonting att dricka och sätta sig på balkongen.
Säger det igen, har säkert redan sagt det ett par tusen gånger tidigare, men jag är ju här mest för att min bästa vän ska gifta. Vilket gör att jag spenderar mycket tid tillsammans med min stora familj. Det är jag, mamma, pappa, Linnea och Leo (min familj), sen är det faster Liselott och Inke som är föräldrar till mina kusiner Kajsa och Pontus. Sen är det farmor och hennes man. Sen är det en till faster som är den yngsta till mig som också är här med hennes fästman Justin. Sen självklart my best friend och hela hennes familj. Oturligt nog kan hon inte ses så mycket, men det är ju förståeligt nu när det är mycket med bröllopet.

Idag har jag hängt nere vid poolen, simmade mycket för jag har bränt mig hehe, tänkte att det var bra träning också såklart haha.. Sen åkte vi in till Bodrum, stora staden där det kryllade av turister och människor som skulle festa. Vill också ut och dansa, men som sagt är jag här med min familj och det skulle inte vara så lyckat att dra ut ensam ! haha, vi får väl se när vännerna har tid. Såg massor av vackra båtar när vi satt vid en restaurang på stranden precis intill vattnet. Allt från söta små badbåtar till stora lyxbåtar. Såg även en club där ett live band spelade hög musik och dansgolvet var enormt. Cluben tog en även ut på havet med en stor båt där festen fortsatte. Måste undersöka staden mer, känns som att det kommer upp nya ställen varje år.




Kusin Kajsa




Kusiner, fastrar, Syster Linnea vid middagen på stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback