Fun day

Jag vaknade upp trött idag, men tog mig ner till poolen och låg där i den starka solen och vilade. Min och min familjs vänner var där, det var kul. Leo (lillebror) lekte med Linneas lillasyster (Gamze) som två galningar haha så sjukt söta!

Efter några timmar vid poolen drog jag upp till rummet och vilade en stund, sedan fixade jag mig och gick ner med familjen till palm beach. Där åt vi middag på en plattform ute i havet med ett stort sällskap.
Leo träffade två kompisar, en dem är son till våra kompisar. De lekte och sprang runt, tills en av hans kompisar skulle springa fram och krama Leo. Leo flyger ner i stengolvet och slår i huvudet. Han började att blöda lite, men sen var han glad igen och det var ingen fara. Blev bara skiträdd för det såg så hemskt ut, Leo är så liten och har dålig balans och pojken som skulle krama honom var typ ett huvud längre, men men barn gör illa sig hela tiden!

Efter det blev jag upp plockad av my friends som kom och hämtade mig med bil. Vi drog in till staden och satt på starbucks och snackade. Sen drog vi till ett ställe vid stranden, alla möbler var i vitt det var jättevackert! Där tog vi några drinkar och pratade och hade det trevligt!
Nu är jag hemma på hotell rummet igen efter att ha blivit lämnad med bilen, det är så härlig känsla att åka bil med hög musik och vinden blåser genom håret. Det blir till att gå upp i tid imorgon och sova i solen, eftersom att klockan är rätt mycket. Halv fem här i Turkiet. 

På plattformen idag när vi åt middag

 

Bilden är från första dagen vid poolen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback