Sur le mar

Idag när jag vaknade hade mamma, farmor, Justin och Veronica åkt till Milas för att gå på en marknad. Själv orkar jag inte gå på den längre, för det är så otroligt varmt och det kryllar av äckliga killar och folk som skriker.
Mamma hittade i alla fall lite saker som hon köpte.

Jag har snart läst ut min bok som jag har med mig hit: "The second life of Bree Tanner". Den är bra, Stephenie Meyer är så bra på att skriva. Önskar att mina böcker blir publicerade en dag och gjorda till film. Hade varit så jävla häftigt!

Ikväll gick vi till en fin restaurang vid havet som hetter Sur le mar. Där åt vi en turkisk rätt som heter Amphora Kebab, vilket är ett måste att testa om man åker till Turkiet! Det är som en gryta gjord i en kruka. Den serveras innuti en brinnande kruka, som de sedan hugger av toppen på och häller ut innehållet på en tallrik.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback