For it is gone.

Många har undrat vad det egentligen är som jag skriver och om jag kommer att publicera det.
Jag kan svara, att jag har ingen aning. 


"Det var som en hemsk mardröm, en sådan som du inte kan vakna upp ifrån och tänka, det var bara en dröm. Det som gjorde så ont, dominerade över mitt tänkande. Det fick mig att tänka, att framtiden var långt ifrån ljus för min del. Hur ska jag lyckas? Lyckas när hela min värld har rasat ihop. Då minnena kommer att förfölja mig genom hela mitt liv. Svaret är, 
att då allting känns fel, ska du tänka på det som en gång fått dig att skratta, tänka tillbaka på minnen i ditt liv som gjort dig lycklig och på de personer som fortfarande finns kvar hos dig."  - Vendela Söderberg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback