STRESS

HUR SKA JAG HINNA MED ALLTING?!

Har varit på bio med filmkunskapen nu, Alice i underlandet i 3D, den var bra! :)
Innan det gjorde jag klart halva min filmkunskapsuppgift som ska in imorgon, jag hoppas på att få klart analysen imorgon under lektionen. Det är det som är kvar nämnligen. Sen har jag prov nu på tordags som jag sitter och pluggar ihjäl mig inför nu. Jag sitter och söker information och förklaringar osv här på datorn. Tog en kort paus nu för att skriva någonting här.
På torsdag, åh... det händer mycket då. Är jättenervös, för jag ska nämnligen fixa mina framtänder :/... För ungefär, 6 år sedan slog jag av halva min framtand då jag dök rakt ner i bottnen på en simbasäng. Jag gick på simhopp under den tiden, då fick man lära sig att dyka rakt ner, jag tänkte inte på att det var väääldigt grunt där jag dök och så gick tanden sönder. Den tanden är död nu och har fått en lite annorlunda färg än mina riktiga tänder, så det ska fixas. Dessutom har den tanden gjort hål på tanden brevid så den skall också lagas. Ush vad läskigt, jag vet vad som väntar. En fet bedövning under överläppen, sprutan kommer att stickas in rätt upp till näsan... fatta hur ont det kommer att göra. Har redan gjort det en gång förr.... Efter det ska jag till skolan med min feta läpp och skriva prov. KUL!



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback