Hur var min helg?

 I fredags gjorde jag ingenting mer än att plugga, satt uppe hela dagen och pluggade ihjäl mig! På lördagen var det dags för gymnastiktävling, jag kan lägga upp den här senare, när min syster har redigerat klart den. Det gick helt okej.
Efter det åkte jag till Linnéa som skulle grilla med ett gäng hemma hos henne, det var trevligt! Sen blev det lite kaos när jag hade åkt därifrån, personligt, så jag tänker inte nämna någonting här. Men i alla fall, det gick bra och allting löste sig tillslut.
Idaaag, var och C för att kolla på någonting som jag inte riktigt vet om jag får avslöja än. Men jag tänker lägga upp bilder på det också senare.

haha,
kom att tänka på hur otroligt ful jag är när jag sover. Ingen överdrift, jag tror att man kan fråga vem som helst som har sett mig sova, den personen skulle säga samma sak hahaha!
För över ett och ett halft år sen, hade jag pojkvän och jag kommer aldrig glömma vår fina konversation:
JAG: "Åh du är så underbart söt när du sover!"
Dåvarande pojkvän: "Jag kan inte säga det samma..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback