I hate that I miss you

Människor tror mer om mig än vad jag tror om mig själv. Låter det logiskt?

Jag menar att folk tror att saker kommer eller kan hända i mitt liv som jag inte riktigt själv tror på. Jag vågar inte. Någonstans vet jag att jag kan om jag vill och att jag kan få vissa saker om jag så försöker och önskar. Men det är ändå någonting som håller mig tillbaka. Ungefär som att jag behöver någon som säger, det är okej. Satsa nu, satsa tills du har det i dina händer! Då, då skulle jag nog ta det som en utmaning. För jag älskar utmaningar!

Men jag går inte in i någonting om inte nån blåser i visselpipan och startar matchen. Därför tror människor mer om mig än vad jag tror om mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback