Losing grip

Yes det gör jag verkligen. Känner inte igen mig själv riktigt. Det mååååååååååste hända någonting roligt nu, annars a jag har ingen aning.
Jag minns att jag sa att november skulle bli en bra månad, whats up with that? haha, jag menar det har ju inte hänt någonting?
Eller okej, jag har haft ett antal roliga utekvällar och varit med på en inspelning. Dessutom har jag fått licens i tumbling steg 1, vilket är jätteroligt. Men någonting saknas, jag vill verkligen att det ska hända någonting unikt.

Jag undrar om det är en bra eller dålig egenskap hos mig att jag måste göra någonting hela tiden. Att jag vill ha roligt. Det måste vara en bra egenskap, för annars kommer man väl ingenstans i livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback