Min helg

Jag har inte skrivit så mycket och det har att göra med hur trött jag är.

I fredags skulle jag, Paulina, Carro och My till Pure för att det var Rhodos Reunion och det kändes lite kul att gå på. Dock slutade det med att det bara blev jag och Paulina som gick in för att Carro och My skulle passa en buss. Det var kul att se människor som man inte har sett på länge. Vi pratade även med några finskor som var jättegulliga. Stämningen var bra, men det var synd att kvällen blev så kort. Kvällen gick upp och ner hela tiden kan man säga. Men var det lyckat? Ja, det är klart!

Lördag var jag hemma och hade en liten filmkväll. Sköööönt!

Idag var jag på träningen och var på jättekonstigt humör. Var hur trött som helst, men men. Efter det gick jag Linnea och Kajsa och hämtade ut biljetter till premiären av Harry Potter haha! Sen till farmor som fyller år imorn.

Bild från finest, på Pure 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback