Inte jag

Känner mig konstig, som att jag är rastlös fast jag är helt slut och trött.. Vet inte hur jag ska beskriva känslan.
Jag är orolig. Vet äntligen varför. Det är höst och oktober. Självklart har denna månad varit sämst. Det är den varje år, vill bara ta bort den.. Skitmånad. Känns som att jag har en klump i bröstet. Nånting kommer att hända, eller har redan hänt. Jag är så orolig.
Vet att människor som inte har gått igenom detta tycker att jag överdriver eller larvar mig. Men jag tycker inte att jag gör det, för varje oktober i flera år, har någonting dåligt hänt mig. Människor lämnat eller svikit mig, mina vänner har mått dåligt och jag står inte ut med att det ska hända igen.
Jag hoppas att det dåliga för detta år, redan har inträffat.. för jag hanterade det ganska bra. Eller så var det bara regnet innan stormen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback