I´m in chock

Sedan jag kom hem ifrån Rhodos, har jag varit helt förvirrad. Jag har fått reda på massa saker, gjort massa saker och inte gjort massa saker. Men framför allt fått reda på att jag nog inte ska åka till London och plugga med tanke på hur dyrt det blir.
Men nu känner jag att det är såå tråkigt här i Sverige att jag inte vet var jag ska ta vägen... Funderar på att dra ner till london i nån vecka och bara shoppa! Fyfan vad härligt... men sen måste man ju tänka lite logiskt också.

Jag minns mitt inlägg då jag skrev, kan inte nånting helt random inträffa! Det har det faktiskt gjort och det är det som jag menar med : I´m in chock. Så haha, man ska väl inte klaga. Men är ändå så rastlös hela tiden och vill alltid ha någonting att göra.

Jag köpte dessa skor för några dagar sedan som jag älskar! De är från Vagabond och kostar 998kr på scorett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback