Bröllop

Snart blir det bröllop i Åre. Veronica och Justin ska gifta sig och det är så spännande!
De är så söta tillsammans och passar verkligen jättebra ihop.

Just nu sitter jag och letar efter en klänning som jag kan ha på bröllopet. Jag tror att det blir en ljusrosa babydoll klänning från Elise Ryan. Egentligen är jag lite halvtrött på det märket, men klänningen var jättesöt så vem bryr sig. Den kan jag hoppa omkring i sommar också, med bara ben och lite lockigt hår som jag alltid får (mot min vilja) även på kvällarna utomlands.

Till den har jag tänkt mig ett par höga skor, om man nu kan gå i höga skor i en iglo? De ska nämligen gifta sig i en iglo, är det inte häftigt?! Eller ska man kanske ta en ljusblå? Vi får se hur det blir. Jag kommer att lägga upp bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback