Första dagen

Idag gick jag min första dag i skolan. Jag kunde inte sova en blund i natt på grund av att jag låg och tänkte på en massa saker. Bland annat skolan då förstås. Det första som händer mig, min första dag är att det har skett en  olycka i pendeltågstrafiken mellan Stockholm C och Huddinge. Så det går inga pendeltåg. Jag får såklart panik, men hittar en annan väg till skolan tack vare min underbara vän Linnéa. Dock kom jag ungefär 20 min försent. Men det gjorde typ hela skolan så lärarna förbi såg det. Dagen var bra annars och jag tror att jag kommer att trivas bra på skolan. Vi drar igång redan imorgon faktiskt!
När jag kom hem vilade jag en stund, åt middag och tog en prommis med Paulina och Jackie.

I övrigt så har jag bokat in lite jobb och sådär. Spännande, spännande!
Nu är jag helt död, så jag ska soooooova snart! En lektion imorgon som börjar 14.00, efter det blir det att hämta upp Matilda och åka till träningen.

Jag vill ha ljusare tider, vill köpa söta sommarklänningar och ha höga skor till bruna ben.
Vill ha sommar nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback