Glömde berätta!

Att jag vet vem grannen är nu, som spelade sådär jättehög musik varje kväll på vardagar.
Det är en 40årig kvinna. Kan ni tänka er det? När vi klagade så skrek hon åt oss att det var vi som väsnades och sånt. Haha, herregud så konstiga människor det finns.
Jag fick inte låna min systers kamera i helgen, eller jo det fick jag. Men mamma råkade ta med sig den hem igen när hon åkte härifrån, så ja. Blev utan kamera, men det spelade ingen roll. För kvällen blev ändå tråkig. Blev inte som planerat, så vi körde på lite random grejer. Som att vi drog runt till olika clubar och hamnade i slutändan på spybar. Ne ush kvällen var inte som vi tänkt oss och när jag tänker tillbaka på den, mår jag bara dåligt. På grund av olika saker.
Men men,
Det är inget att haka upp sig på. Den här helgen ska bli bättre.
Ska se Love and other drugs på fredag, den har premiär då! Se den!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback